paint me paradise

upp mot bergen bär det av

2010-12-06 @ 11:16:37

Goder morgon, jag har precis öppnat den 6:e luckan i adventskalendern! Nu är det inte länge kvar!!

Jag har hamstrat på mig kläder för att vara redo för trippen upp till bergstoppen och hälsa på pappans mamma. Det är ju snö där uppe för guds skull! Så jag pälsade på mig tights under jeansen, vilket i sig inte var en rolig uppgift. Jag har fortfarande inte knäppt dom och om jag sitter med böjda ben stryper domav blodcirkulationen. Polotröja, tjocktröja, skarf samt min tjocka jacka. Och självklart dubbelstrumpor.

Nu är jag redo!

Olyckligtsvis väntar vi fortfarande på en viss unge som ligger och sussar - hur som helst, blir inga inlägg från mig förrns ikväll när jag är hemma igen. Tar såklart med kameran!

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback