paint me paradise

underbart avslut

2010-12-31 @ 17:20:10

Jag har önskat mig en ny mp3 rätt länge nu, och hade planerat att köpa en i mellandags rean i Stockholm, men tidsbrist och annat kom i vägen så det blev inget med det. Jag och Jen-chan surfade runt på nätet och checkade in tänkbara mål. Och du hittade vi den - den perfekta mp3n. Min dröm-mp3.

Och så upptäckte vi - den existerar inte i Stockholm. Och det existerar ingen svensk information.

MEN

Idag har jag och farsan beställt hem den! För den finns nämligen här i Spanien. Och den är perfekt!!! Den kostade dessutom ca 400kr mindre än de sidor vi hittade. OCH när jag skulle betala farsan - så tog han inte emot pengarna!! Det är en present. <3 ååh vilken underbart perfekt gåva!!


Denna underbara mojäng blir min för 94E som jag inte behöver betala för. Vilket perfekt avslut på 2010. Och denna rackare ska komma med posten den 3:e januari. Precis innan min Madridresa. Vilken perfekt början på 2011.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback