paint me paradise

tokigt rastlös

2010-12-14 @ 13:29:13

Det känns verkligen att det är sista veckan innan jag åker i väg till Stockholm. Rastlösheten lämnar mig inte i fred alls - har knappt kunnat sova två nätter i rad - jag är så otåligt att jag tycker att natten kan gå och ta sig någonstans haha!

Från och med måndag kommer tiden rusa förbi - Stockholm - Bilbao - Madrid och tillbaka till Bilbao. Sedan är det nästan dags att boka Parisresan med Jen-chan. Ändå sitter jag här otåligt och vill resa mera! Vill se nya ställen!! Jag vill. Jag vill. Jag vill.

Fantasier just nu:


Stockholm och julfirande


Madrid och shopping med Ichigo


Paris och Disneyland med Jen-chan


I waaaaanna goooo tooooo Roooooom


Portugal coould be pretty!

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback