paint me paradise

sunshine on my window <3

2010-12-04 @ 12:13:04

God morgon bloggen, min trogna följeslagare.
Idag vaknade jag halv 11 (tidigt för att vara jag) av solsken som sken på min huvudkudde. Känns som en välsignelse efter 2 veckor av regn och rusk! Så jag låg i sängen och myste för mig själv i solskenet ytterligare en timme innan jag letade mig ner till köket.

Där hittade jag en trevlig lapp på bordet
"Mira, we won't be back for lunch so make some italian recipe: pizza or pasta *smile* Have a good day."

Hur kan man inte känna sig helt jävla underbart lycklig då?

Dagens planer;
ut och fotografera, jag fick ju en helt genial fotoidé igår (i teorin) och kanske ta en promenad också. Därefter pizza till lunch *LYCKA* Senare ska jag göra pannkakor och slå igång en film.

Återkommer senare idag - nu ska jag klä på mig (trots solen har vi bara +6 här) med musik på högsta volym.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback