paint me paradise

snöhelvetet väntar på mig

2010-12-17 @ 09:44:05

Ichigo skickade precis en länk till mig från Aftonbladet - nyvakna jag ifrågasatte starkt vem som skulle plåga mig med länkar till aftonbladet, men sedan klickade det.

Tack Ichigo nu vet jag vilket nytt iskallt snöhelvete som väntar på mig hemma i Stockholm - alltså om mitt plan inte blir mycket försenat eller inställt väntar fortfarande en potentionally dödlig bilresa från Arlanda. Peachy.

Åh jag var så sjukt arg igår, min tränare började tjafsa med mig om min vikt - don't go there, säger jag bara! Förutom det samtalet som totalförstörde mitt humör så var både gitarrlektionen och träningen roliga. För er som tycker om att läsa onödiga saker - vi spelade "Santa Claus is coming to town".

Angående dagens planer så är det enda jag planerat att gå på ett juluppträdande som alla elever från mammans skola har i en kyrka i Torrelavega - möjligen en chans till julstämning? Kameran åker med mig så får vi se vad spanska skolbarn har att komma med.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback