paint me paradise

smider en plan efter en annan

2010-12-13 @ 19:49:01

Jag kan inte låta bli att planera hela tiden, det finns så himla mycket jag vill göra och jag är en sådan där odräglig människa som inte har något tålamod eller förståelse för ordet "vänta". I lördags när vi var och knatade runt på Santanders juliga gator tog vi en sväng förbi en ENORM sportaffär. Det var kärlek vid första ögonkastet. Den här affären hade verkligen ALLT du kan tänka dig. Allt från de svårhittade 80tals rullskridskorna till 6 korridorer med skor och även klätterutrustning.

Där mitt i all härlighet hade jag blivit tipsad att hitta boxningslindor för under 3E styck - jag plockade på mig tre stycken för priset utav ett par i Sverige. Kan det bli mer värt? Det fanns dock endast svart och gult att välja bland och ärligt talat tror jag inte att jag kan bära upp gult.

Jag svor för mig själv att spara ihop till klätterutrustning innan jag lämnar Spanien till sommaren - priserna är mer än halvorna från vad Stockholm har att erbjuda - klart som fan att man måste passa på.

Om 6 dagar åker jag till Stockholm över juletider - I början på januari sticker jag och Ichigo till Madrid för våldsam shopping - I slutet på januari bokar jag och Jen-chan vår Parisresa med sikte på Disneyland -

Nu sitter jag här och trillar runt bland olika flygbiljetter, jag har sedan innan jag faktiskt satte fot på spansk mark planerat en kort resa till ett närliggande ställe när min arbetstid är slut i mitten/slutet på juni - när jag ändå är i Spanien så klart att jag ska utforska närliggande ställen också - jag har ju knappt varit utomlands tidigare.

Så nu sitter jag här och bokstavligen studsar i soffan och väntar på att Ichigo ska dyka upp och försöka övertala henne till ja det här var en genial idé - let's do it - cause we absolutely should do it!

(I smyg tänker jag också att Aki minsann måste komma och hälsa på här nere! Åååh vad jag inte kan vänta!!)

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback