paint me paradise

slutsatsen för denna dag

2010-12-15 @ 23:25:19

"I won't leave here with regrets even if all that's left here is bones."
- Lukas Rossi, Dead flowers

Jag har bestämt mig för att plugga heltid på universitetet under sommaren & hösten i Stockholm (distans självklart - jag är ju trots allt en lat jävel) sommaren blir en preparandakurs i japanska på heltid. Hösten är japanska I muntlig språkfärdighet på halvtid kombinerat med kost vid träning - också halvtid. Varena krona av studiebidraget ska sparas - jag har ett mål i sikte.

Mitt liv bär också med sig vändningar jag aldrig trodde skulle komma. Jag har haft de mest udda jobben under mitt liv (hur gammal låter inte jag nu?) butikbiträde i djuraffär, lagerarbetare, reklamutdelare, servitris, alltiallo på en sushibar, demonstratör på Ica Maxi & nu au pair. Vad framtiden för med sig är skrämmande att tänka på.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback