paint me paradise

sammanfattning 2010

2010-12-31 @ 17:14:40

Okej nu ska vi se om jag har tagit vara på året tillräckligt mycket för att faktiskt få upp en lista på vad som har hänt med mig under det här året. För att underlätta det hela tar jag endast med ETT event per månad. (Så slipper ni upptäcka hur lite jag faktiskt har uppmärksammat året)

Januari
Tuff början på ett nytt år, riktigt hård break-up med min första pojkvän - det sänkte mig rejält... I ca 2 veckor, han var inte värd tårarna. Den break-upen resulterade i många udda ideér samt dessa awesomely emofoton jag och Ichigo tog tillsammans!


Februari
Jag började plugga japanska på distans - mina första studier utanför gymnasiet. Och jag fick högsta betyg. In your face lärare som gav upp hoppet om mig (med all rätt)

Mars
Om det är någon som minns något märkbart jag gjorde i Mars - bring it - jag har nämligen 0 minnen.

April
Här återvände jag till Fight Club och började hårdträna för tävlingar - bland annat körde vi backträning på Stockholms 2 högsta backar. Mycket traumatiska minnen från detta. Om jag blundar kan jag fortfarande se tränaren sitta på huk på toppen med en solnedgång i bakgrunden.

Maj
Gick en proffsgala för första gången - I Norge. Urk - alltså Norge är ett land jag aldrig kommer bli särskilt förtjust i.

Juni
Träffade Aki på universitetet - en vän jag kommer ha med mig resten av mitt liv.

Juli
Tog min första roadtrip, med Ida - till Kolmården med typiska 90tals låtar emd Britney och Backstreet boys som skrek ur hörlurarna.



Augusti
Jag och Ida åkte till Gotland och gick på medeltidsveckan - kärlek vid första ögonkastet. Kommer aldrig glömma Jauvet, Loke & TRiX. Hoppas innerligt att åka dit nästa augusti också.



September
Jag bosätter mig i Spanien med ett fast arbete - och lämnar tryggheten och mitt förbannade Stockholmsliv.



Oktober
Klättrade utomhus på 25 meter höga klippor - riktig Cliffhanger-stil. Ännu ett minne som är oförglömligt!



November
Alltså... något vettigt måste jag gjort med den här månaden. Det är bara totalblankt just nu. Kanske fyller i det här gapet i efterhand.

December
Gick min första match I Spanien med ny klubb och ny tränare i ringhörnan. Lyckades bryta näsan - upptäckte jag ca 1,5 vecka senare. Man är ju kvicktänkt.




Kunde jag vara sämre på att lägga upp/ta foton? Jo, jag kunde nog det men det skulle kräva oändliga ansträngningar. Kommande år har jag bestämt mig för att skärpa till mig ordentligt! Speciellt nu när Jen-chan (skäms över att hon lärde mig det) visade mig att jag kan stoppa in minneskortet direkt i datorn och på så sätt slipper all irritation med koppla kameran etc.

Kommande år kan ni fanimej vänta er grejjer!

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback