paint me paradise

Önskelista 2010

2010-12-10 @ 18:27:19

Kära tomten, jag har inte varit så snäll som jag hade kunnat vara men jag har varit duktig ändå. Så här kommer min önskelista. Jag ber inte om mycket men jag vill ha alltihopa - är det okej?

1) Julpynt i överflöd plus en julgran
2) Gå på en spelning med Loke
3) En lydig Jessie
4) En medeltidsdräkt enligt min egen design inför medeltidsveckan 2011
5) En my mp3 i mellandagsrean
6) Nya J.R Ward boken Lover Mine
7) Sumomo Yumeka mangorna "Tengu-jin" & "Himeyuka & Rozione's story"
8) Shopping på New Yorker
9) Anne Rice's triologi "Sleeping Beauty"
10) Kevin Richardsons bok "Part of the Pride"
11) Fullständiga versionerna av Lukas Rossi's "Hail to the queen" & "Revolver"
12) Klätterutrustning
13) Stort svart fyrkantigt fotoalbum med svarta sidor
14) Filmer jag inte redan har med Sylvester Stallone
15) Paris med Jen-chan & Jen-chan kommer och hälsar på i Spanien

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback