paint me paradise

nyårslöften?

2010-12-06 @ 20:13:17

Hallå!
Dagen blev inte alls som planerad - någonstans. Snön hade smält när vi kom till byn så jag tillbringade ett par timmar i en gungstol framför öppna spisen - såå mysigt!! När jag försökte mig på att ta en promenad började det ÖSREGNA trots att vi hade haft start sol hela tiden!

Så nu sitter jag inbäddad i en filt framför tv:n och filosoferar över kommande året. Känner på mig att det kommer vara en hel del förändringar. Jag har insett att det inte går att ha nyårslöften - man lyckas ju bryta dom första veckan ändå! Istället brukar jag göra Xantal punkter med saker jag vill uppnå under kommande året. Det här året hade jag 20 stycken - lyckades pricka av ca 10 av dessa. (Listan befinner sig någonstans på ett rörigt skrivbord på övervåningen) Det här året kommer jag också göra en lista med punkter.

Jag blir glad över att tänka på framtiden, det är en blank sida som sakta fylls med oväntade saker!

Höstbild från Novales

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback