paint me paradise

nya headern funkar inte alls

2010-12-08 @ 00:16:58



Hohoho idag har vi haft mäkta fint väder (mäkta är ett starkt ord som är bortglömt) - 17 GRADER fram till sent på kvällen - och nu 00:12 mitt i natten har vi fortfarande 16 grader. LYCKA. Det är perfekt vinterväder om du frågar mig!

Jag har varit i Torrelavega och shoppat (shocker) har ju fortfarande inte införskaffat alla presenter. Idag avklarade jag mammas pojkvän (som jag hatar men än dock blev tvingad att köpa något till - typiskt min julspirit att inte kunna neka) och dessutom köpte jag ett jättefint halssmycke med fatimas hand och en ny bok - Långben. Jag har riktigt avancerade spanska studier här borta. Just nu är Gustaf min lärare men vår tid är snart slut och Långben ska ta vid. (Kom igen det där var ju roligt)

Jo jag är medveten om den nya headern - jag är också fruktansvärt less på att ändra runt i designen. Är missnöjd med headern - den må vara SKITSNYGG med Rambostuk men skulle passa betydligt bättre på Jen-chan's blogg. Om jag hittar/orkar så ändrar jag headern imorgon. Dock prioriterar jag att få upp foton från mitt hemliga översvämningsprojekt!

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback