paint me paradise

min duktighet

2010-12-10 @ 09:55:35

Ö-H. Jag är helt tokigt trött - borde ha lagt mig så fort jag kom innanför dörren efter träningen igår men istället nördade jag runt på datorn (suck, det är verkligen ett problem för mig) och skrev mitt awesome inlägg om parodier. Det var värt tiden. Så jag borde inte klaga men... faan kan inte ungen ta och somna snart!

Duktig som jag var igår (det hade inget med duktighet att göra - 100% skuldkänslor) så tog jag mig till gitarrlektionen OCH träningen. Och varje gång jag gör något som jag borde göra men absoluuut inte vill så verkar det som att världen belönar mig.

1) Vi började spela på en ny låt
2) Said låt var en julsång - på engelska
3) Jag lyckades lära mig denna låt innan lektionen var slut (John Lennon - So this is christmas)
4) Träningen gick bättre än väntat minus hosta och brinnande lungor
5) Jag har nu ett tips var jag kan köpa lindor för väldigt billigt pris
6) Vi ska till said place imorgon (+shopping i Santander)
7) Farsan tog med sig en ny bunt filmer till mig (jag har nästan avslutat den förra högen - senaste filmerna var Pretator 1 & 2 - Alienfilmerna står på tur - Jag vet, jag har sänkt mina krav betydligt sen jag kom hit - and for the record, jag har inga planer på att minska ner mitt filmnördande. Möjligen till sommaren.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback