paint me paradise

lycklig men mörbultad

2010-12-19 @ 13:38:37

Det här med dagen efter match kan liknas med att vara jetlaggad - man är stel i kroppen, nackengör ont, du har en oförklarlig huvudvärk och du vaknar en ovanlig tid av hunger.

Gårdagen var helt oförglömlig trotsd den 3,5 timme långa bilresan dit och sedan ytterligare 4 timmar hem. För praktisk information: Jo jag gick min match mot en stoor tjej och jag förlorade (som jag väntat mig) det är så det går när man tävlar utan att ha återhämtat sig från influensan. Gick första matchen och sedan kopplade jag av, njöt av matcherna och connectade med killarna.

Jen-chan, det var nästan som en film you know. Hahaha oförglömlig dag helt enkelt. Nästa stopp: Stockholm

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback