paint me paradise

livet går vidare.

2010-12-08 @ 22:23:31

Nu jäääklar nu händer det saker! Nu har jag äntligen ordnat upp en header som jag står ut med att se! Gjord av min absoluta favorittecknare någonsin - Sumomo Yumeka. Hon skriver superfina mangahistorier - hon har bland annat gjort en hel bok med korthistorier som cirkulerar om ämnet busshållplatser. Varje historia är unik och (i brist på bättre ord) hur gullig som helst.

Okej - sådär. Nu kan liver gå vidare. I jakten på headern stötte jag på några bilder jag och Ichigo tog i början på året när jag mådde som sämst. Bilderna är skitcoola dock! Nu i efterhand önskar jag bara att vi tänkt på att stoppa mina barfota fötter i ett par svarta klackar. Så jag bjuder på någon bild därifrån medan jag gör dagens sista försök till redigering i photoshop.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback