paint me paradise

julpynt hos låtsasfamiljen

2010-12-05 @ 20:04:28

Jag har 3 familjer verkar det som, de jag blivit påtvingad vid födsel, samt de jag samlat på mig under min livstid - här inkluderas bästa vänner som står ut med mina blodsläktingar. Familj nummer 2 är såklart Fight Club, och familj 3 är familjen jag bor och jobbar hos - som jag vänligen döpt till låtsasfamiljen, för att förenkla saker lite.

Sedan mitt förra inlägg har jag tjurandes suttit och faktiskt lyckas ordna mitt bästa CV hittills, men därefter började saker och ting ljusna! Farsan drog fram julgran och sen började jag pynta med svarta katten och ungen brevid mig haha!

När plastgranen för hotfullt packad (den svajade faktiskt lite grann) gick jag och mamman omkring och bokstavligen tvingade på huset mer julpynt. Pappan fick börja rota runt i garaget efter saker som kundehjälpa till. Vi pyntade trappräcket, taklampan, gardinen, 2 fönster, balkongdörren samt dörren som leder ut till trädgården i köket. Kransar och pynt överallt!

Detta är självklart INGENTING i jämförelse med vansinnedpyntningen vi slår igång hemma i Stockholm - olyckligtsvis missar jag allt utom att klä granen - och det är ju egentligen det som räknas!

Nu inväntar jag ett camsamtal med min mamma, därefter dusch - Batman och middag!

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback