paint me paradise

julklappar

2010-12-31 @ 17:36:48

Det blir lite av en bloggexplosion idag. Mest för att det är en del jag har att ta igen - jag medger att jag inte varit den bästa uppdateraren. Någonsin. Hur som helst, kändes ganska relevant att gå igenom önskelistan och se vad som faktiskt blev verklighet.

På 2010's önskelista stod det 15 önskningar. Circus 8 gick i uppfyllelse. Jag säger circus för att några av dem gick delvis i uppfyllelse.

Julpynt i överflöd och julgran fick jag. Julgranen var sådär perfekt och fick rescensionen "något Disney spytt på" och då kände vi alla att mina mål var uppfyllda.

(Bild lånad från Jen-chan's blogg trots att bilderna ligger på min kamera)

I övrigt fick jag shoppa på New Yorker och kom hem med ett par nya skor, 2 bhar, ett par mjukisar i camoflage, tights & en mössa. Jessie hade lugnat ner sig som tokig - så det måste väl räknas in som framsteg i min önskan "en dresserad Jessie"?

Nya J.R Ward boken införskaffades och Aki gav mig en manga som stod på min önskelista - båda står som första prioriteringar att läsa - innan Madrid! Och så införskaffades en vhs med Stallone som saknades från min samling - som en dag skall bli komplett!

Och så stod det "Paris med Jen-chan & att hon besöker mig i Spanien" ett tag verkade det som att det inte skulle gå i uppfyllelse. Min mamma ska nämligen operera höften i april - precis när vi planerat att åka. MEN med smart planering från min sida (tar åt mig all ära) så har vi nu förflyttat resan till slutet på juni, innan jag återvänder tillbaka till Stockholm. Fördelar med detta är: värma & sällskap på den långa flygresan till Stockholm av ett stycke bästis!

Resten av önskningarna får jag helt enkelt ta och ge mig själv! :) Inga problem där! Ichigo ska införskaffa min present i Madrid - vi fick lite förhinder med vår planerade shopping "och lika glad blir jag för de" (citat från Snövit)

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback