paint me paradise

jag lämnar Spanien med ro i sinnet

2010-12-19 @ 21:29:37

Hallå, detta kan möjligen vara mitt sista inlägg från Spanien innan jul. Imorgon blir det upp tidigt, först bär det av till Torrelavega där jag blir avdumpad av mamman på ett café i inväntan på att bli upplockad av farsan som sedan ska köra mig hela vägen till flygplatsen. Efter det får jag stå på egna ben - och när det handlar om att hitta rätt så är jag som Bambi på hal is.

Jag har precis zippat igen stora resväskan och det känns bra att åka till Stockholm, och det känns bra att veta att det finns folk här som vill ha mig tillbaka. Ser verkligen fram emot att dyka upp på Bushido Gym efter nyår! Jag har bra minnen härifrån - mycket bra minnen <3 och det verkar som att det kommer bli ännu bättre nästa år!

Trots att min nacke är så stel att jag knappt kan vrida mig och och vänster sida av ryggen är helt fucked up så är jag aslycklig. Gårdagen måste ha varit den bästa dagen sedan jag kom till Spanien. Jag tror att jag har fått korn på en spansk bästa kompis. Jag har dessutom en helt fantastisk japansk chattkompis som är min inspiration och min motivation för att uppfylla mina drömmar.

Så nu kära svenska vänner, hoppas att ni är redo för här kommer jag - och jag är lika breathtaking som en orkan. Som alltid.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback