paint me paradise

inför 2011

2010-12-31 @ 17:46:58

Som ni som faktiskt orkar läsa igenom mina för långa inlägg med inte alls tillräckligt många bilder - vet redan att jag inte brukar avge nyårs"löften" istället gör jag en liste med saker som jag vill åstadkomma under det nya året. Så nu när klockan tickar iväg mot kvällstid är det väl dags att publicera den listan!

1) plugga japanska
2) boka flygbiljetter till Japan
3) tillbringa mycket mer tid med djuren (när jag är i Stockholm)
4) klara Cambridgetestet med bra resultat
5) genomföra planer (har en tendens att skjuta upp/ställa in)
6) åka till Gotland under medeltidsveckan
7) lära mig mer spanska (betydligt mer - målet är flytande)
8) ordna en idiotisk portfolio till japanresan
9) åka till Frankrike (och Disneyland)
10) bli mer aktiv (mindre tid latandes på mit arsle)
11) ta mig till en hundläkare & ta bort leverfläck
12) plocka upp finskan - om det överhuvudtaget är möjligt
13) skriva färdigt barnboken
14) ta med mig kameran oftare så jag har fler "ögonblicksbilder"
15) bli mer independent (klara av att fixa saker själv)

Det här är väl allt jag kan lyckas vispa fram ur en mycket omkring kastad skalle. Mit mål är i alla fall att åstadkomma något vettigt varje månad!

Gott nytt år i allihopa - vi ses på anda sidan 12slaget.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback