paint me paradise

i ran out of shopping money. pathetic

2010-12-01 @ 20:26:14

Hallå bloggen är på ganska bra humör nu!

Beror till största delen på att Jen-chan hörde av sig så för tillfället har jag släppt lite på oron, även om jag fortfarande har mina känselspröt ute, in case of emergency. Det beror också på att jag sakta börjar tina efter min 4 timmars vistelse i Torrelavega i regn och endast 4+.

När mamman skulle komma och plocka upp mig och jag väntade på att hon skulle spänna fast ungen and so on so on innan jag kunde klättra in i bilen - det enda jag kunde tänka var "WORDS. CAN. NOT. DESCRIBE. HOW. UNCOMFORTABLE. I. AM. RIGHT. NOW."

HERREGUD!! Jag har ju verkligen ingen tolerans alls för kyla!!

Nu känner jag mig lite smånöjd har precis handlat lite fler julklappar! Akis present är nu avklarad! Ichigo's present är näästan i ordning och så köpte jag en liten grej till min mamma! Jag är såå nöjd över presenten till min mamma!

Det är en liten japansk meditationsträdgård - fast i prydnadsformat. Den jag köpte är lite annorlunda, men någorlunda så här! ÅH KOM IGEN - Det är hur coolt som helst! (Jag som till och med tog en kurs som inkluderade trädgårdar som denna.)

 

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback