paint me paradise

hur jag spenderar min onsdag

2010-12-08 @ 19:03:15

Jag ljög för Jen-chan idag. Jag svarade på hennes mail och skrev att jag skulle börja redigera bilderna "alldeles strax" efter det gick jag ut och tog en promenad med ungen i barnvagn, efter det läste jag bloggar - och efter det kollade jag på Predator med Arnold Schwarzenegger (har Predator 2 också som väntar på att ses)

MEN efter det började jag faktiskt redigera bilder - sen svor jag inombords, stängde ner hela skiten utan att spara och gick och tog en dusch istället.

Nu är jag här igen, och ska eventuellt snart påbörja ett andra försök att redigera bilderna - men just nu är jag sur på photoshop och Navy CSI är på tv.

Imorgon är det arbete, gitarrlektion och träning som gäller så jag ska försöka få lite redigering och en annan header överstökat.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jen-chan

uuugh hur kan du prioritera navy csi framför redigering? helt obegripligt, finns inget värre att se på XO

inte okej att lova mig saker sådär, blir asbesviken varje gång, inte okej !

2010-12-08 @ 19:15:25


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback