paint me paradise

hjärnan på högvarv

2010-12-06 @ 23:39:15

Jag och Ichigo har precis startat en "tävling" angående nyårslöften. Vi ska båda skriva listor med mål vi ska uppfylla under år 2011. I slutet på nästa år jämför vi vem som har lyckats bäst (vi gör det procentuellt för er som undrade - also we will not be doing the math by ourselves)

Jag har för övrigt glidit runt på blocket och fick en GENIAL IDÉ men det tar vi en annan gång! Hur som helst skickade jag iväg ett mycket ivrigt mail om en möjlig julklapp till min mamma. Presenten skulle vara PERFEKT, HELT JÄKLA KLOCKREN - förutsatt att allt går enligt planerna - och det gör det ju aldrig. Nu är det bara att vänta på svar från annonsören. Håll tummarna allihopa!

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: hanna

alltså jackass, vadå tävling @@ nej detta är självuppfyllande grejer, vi ska söka att optimera livet nästa år! året ska bli det göttigaste någonsin :D



hur går det med ze present?

2010-12-07 @ 19:18:30


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback