paint me paradise

helt händelselös onsdag

2010-12-15 @ 12:07:55

Precis som rubriken lyser - helt händelselöst. Fick mig en helt gudomlig sovmorgon till halv 11 idag nu har jag fyllt tvättmaskinen till bristningsgränsen med kläder. Så nu har jag inget bättre för mig än att skriva det här trista inlägget. Invigde mina nya 3E lindor igår - a-w-e-s-o-m-e - dom är perfekta!

Vi har blivit utlovade riktigt skitväder den här veckan så jag vågar inte hoppas på något bättre än just det - skitväder. Till min stora förvåning är det bara svagt molnigt just nu, vågar inte säga mer än så för vädret skiftar helt oväntat här borta. Men det verkar som att denna onsdag blir en inomhus se på någon av dvderna jag inte fått avklarade ännu.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback