paint me paradise

from what comes after

2010-12-03 @ 22:42:49



Detta blir kvällens sista inlägg, John Blund kallar på mig. Lekte lite i photoshop (en av mina nya sysselsättningar) och här är resultatet. Jag planerar att fylla ett fotoalbum med mina mest lyckade bilder från min Spanienvistelse. Detta fotoalbum ska jag sedan ge till familjen när min arbetstid är slut.

Så, there you have it. Vad tycker ni? Ni är förresten helkassa med att tycka. Jag har publicerat en drös med bilder och införskaffat en ny bloggdesign och jag har fått 0 respons.

Imorgon har det sagts att det ska vara soligt! Imorgon är jag också ensam hemma till åtminstone 14:30. Jag har en brilliant fotoidé som jag ska förverkliga imorgon (om solen faktiskt håller sitt löfte)!! Ååh det kommer bli grymt! ;)

Permalink Fotografi Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Jag gillade den gamla designen bättre, iaf den vita bakgrunden. Skippa arbetsförmedlingen, kolla academic work, poolia och liknande!

2010-12-04 @ 13:31:53


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback