paint me paradise

för somliga fortsätter julen

2010-12-27 @ 01:49:34

Efter nattens djävulsskap sov jag och Jen-chan bort hela lunchen och vaknade inte förrns lagom till halv 2 då vi tryckte i oss en lagom försenadfrukost, medicinerade chinchillan och bäddade ner oss i fotöljer frramför en familjefilm.

Det känns som att när Jen-chan bloggar så behöver inte jag göra det, vi skriver ju ändå samma sak när vi befinner oss i samma land. Hur som helst, pepparkaksdekorering tillbringade vi bra med tid till, smakis & lösgodis, strössel och glasyr. Riktigt stiligt resultat om vi får säga det själva.

Bilder dyker upp någon gång nu när julen är över. Men det är okej, i Spanien firas jul till och med till den 6:e december då de officiellt byter julklappar. Så vi har adopterat deras syn på saken och fortsätter med att dränka oss i julmagi.

Jag är oduschad och toktrött så nu blir det att sussa för imorgon har jag och Jen-chan en väldigt upptagen dag som inkluderar en tid på UM, Huddinge, shopping i Gamla stan, förhoppningsvis en frisör tid & sedan ett besök på fight club innan jag kommer hem och käkar julmiddag & pussar på hunden.

Kameran skall slämpas med hela dagen, jag tänker vara ärlig, jag kommer antagligen inte ta några bilder i kylan om Jen-chan inte stoppar kameran i mina händer och blänger ilsket på mig. Undantagsvis om Sylvester Stallone knatar förbi mig.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback