paint me paradise

du vet att du har en tuff dag när

2010-12-16 @ 17:08:13

du sitter framför datan inbäddad i en filt, dricker varm choklad och har en japansk chattkompis som länkar dig med olika yukata's som han utlovat en till mig som souvenir.

Life is ghoood.

Hade en timme jobb imorse. Vilket bestod av frukost i en kvart - sedan dumpade jag av ungen på golvet i sitt rum där hon lekte fridfullt medan jag gjorde mig i ordning. Sedan kom pappan och då hade jag redan nattat ungen för sin siesta och stack iväg till bussen.

Idag var en dag att gå på marknaden - de sista julklapparna är nu officiellt införskaffade! Jag har packat upp kassar, packat ner i resväskor, packat om och vägt. Nu jädrar är det klappat och klart.

Och när jag kom tillbaka till huset nattade jag ungen och hon sov tyst och stilla tills mamman kom hem. Livet är hårt för somliga, gud vad jag är glad över att jag inte är en av dom.

Okej där ljög jag lite grann, måste fortfarande sticka iväg igen på gitarrlektion & träningspass.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: h

välkommen hem!



http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8292049.ab

2010-12-17 @ 01:08:29


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback