paint me paradise

blöder inombords

2010-12-10 @ 16:30:50

Lukas Rossi är inte en vanlig musiker, han är THE MUSICGOD <3
Nu har han släppt nytt album och previews av nya låtar finns att hitta på hans hemsida.
http://www.lukasrossionline.com/

Det var kärlek för första öronkastet - IGEN.
Jag har tappat räkningen på hur många gånger Lukas musik har fått mitt hjärta att stanna.
När jag hör hans nya låtar BLÖDER JAG INOMBORDS.

Varför finns inte de fullständiga versionerna någonstans </3



"This is the loneliest song, this is the lullaby that comes before the storm,
I have a fascination for the darker side, see everyone knows that you’ll be mine,
I’m just an alien, your parasite you will never love."

Mira <3 "Hail to the queen" & "Revolver"
Jen-chan YOU MUST LISTEN TO THEM.
Finns att hitta på Lukas hemsida.

Permalink ÄLSKA Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback