paint me paradise

avskyr det här stället!!!

2010-12-26 @ 04:06:46

Klockan är 04:00 och jag är nästan i tårar och sliter håret i fruastration. Min jävliga granne som Gud inte gett någon talang överhuvudtaget i gitarrspelande gör sitt bästa för att se till att mina mer än lite argsinta mentala bilder blir verklighet. Hur kan den jäveln inte vara vräkt ännu??!! Han kan ge sig fan på att jag ringer och anmäler honom snarast!!

Herre gud vad jag vill ställa mig och frontkicka dörren tills han öppnar och sedan smälla en fet jävla stekpanna i ansiktet på honom. Sedan vill jag krasha gitarren och bränna smulorna - askan stoppas ner i halsen på fanskapet.

Min Stockholmvistelse har inte varit annat än plåga, göra andra till lags, ilska och konstant migrän orsakad av eviga spänningar dygnet runt. Jag är trött på att hela tiden försöka göra andra glada hela jävla tiden och jag är mer än lite less på att jag ska behöva anpassa mig efter folk hela tiden - jag kommer för i helvete inte se mitt hem på 6 månader - varför kan inte NI anpassa er lite??

ARGH VAD ÄR DET FÖR INKOMPETENT KORKAD JÄVEL SOM BOR OVANFÖR MIG SOM INTE FATTAR ATT FOLK KANSKE SOVER KLOCKAN 4???!!!! DÖÖÖÖÖ!!! OCH DÖ PLÅGSAMT SKITSTÖVEL - DITT VÄRDELÖSA KLINKANDE HAR PLÅGAT MIG I FLERA ÅR!!

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback