paint me paradise

arbetsförmedlingen

2010-12-03 @ 15:11:19

Börjar bli dags att kika runt efter jobb till sommaren när jag kommer tillbaka till Stockholm. Har precis glidit runt på arbetsförmedlingens hemsida, måste säga att jag inte kikat in där sedan deras gamla design. De får ett stort plus för den geniala ideén med en hjälpchatt istället för att boka ett möte med dem.

Dock kan jag inte utdela några fler plus överhuvudtaget. Arbetsförmedlingen har alltid varit en samling skitstövlar och det kan nog alla ungdomar samt arbetslösa hålla med om. Så jag vill artigt tala om för dom att dom kan gå och ta sig någonstans - jag klarar mig utan dom skitstövlarna!

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback