paint me paradise

ångestladdat

2010-12-03 @ 11:01:38

God morgon era otacksamma jävlar (ingen har kommenterat min nya bloggdesign) idag regnar det. Big shocker. För det har det inte alls gjort varje dag i över en vecka. Deppigt värre.

Vad som är ännu värre är att min spanska tränare precis FACEBOOKADE mig - och undrade var i helsike jag håller hus. PANIK. Och ingen är här för att hjälpa mig skrapa ihop ett spanskt svar - med min svensk-spanska ordlista från 1997 lyckades jag skriva att jag var ledsen men jag har influensan men kommer på torsdag. Det är åtminstone vad jag tror och hoppas att jag skrev.

Är helt vilsen, vet inte vad jag ska göra! Har match om mindre än 16dagar, känns verkligen inte som att jag är redo för det (tänker mest på kondition just nu) men vet faktiskt inte om jag kan backa ur. Får helt enkelt hålla tummarna att min kropp hinner återhämta sig tills dess och konditionen för jag köra utan verkar det som.

MÅL: Nå en meditationsnivå där jag inte kan känna trötthet. (eller smärta - bonus) Dock måste jag medge att jag testat detta Xantal gånger och misslyckats.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback