paint me paradise

15 timmar sömn senare

2010-12-31 @ 13:33:45

Jag vaknade 11 imorse och hade tappat rösten helt, en halvtimme och storamängder varm choklad räddade min röst till en kopia av Darth Vader. Whatever, vi har 16 grader och var nyss och fikade utomhus. Pfft, jag klarar av att vara hes ett par dagar!

Igår kväll, innan jag helt däckade i säng, slet jag ur packningen ur väskorna, ingen försiktig uppackning utan drog upp alltihopa direkt. Och så slog det mig med skräckblandad förtjusning, om ett par dagar är det bara börja packa igen för min resa till Madrid. Alltså... jag måste erkänna att jag börjar bli "lite" less på flyg & bilresor - det har varit tokigt mycket av sådant på sista tiden. Tur är att flygresan till Madrid går på ca en timme. 

Shopping var redo - här kommer jag och Ichigo!

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback