paint me paradise

This used to be a funhouse

2010-08-22 @ 18:08:33

HERREGUD VAD JAG SKÄMS! Jag såg precis bilder på någon som brukade stå mig nära som gjorde mig illamående. Det var inga nakenbilder eller något sånt. Det strålade Kissie och fjortis. Jag skäms livet ur mig. Tydligen har någon glömt bort vad smak är. Tack och lov att jag lämnar landet *korstecknet*

Vecka 32 folket. Då händer det. Jag vet att vecka 32 har passerat men nästa år! Jag kan planera så långt för Sverige-tiden står stilla för mig. Jag kommer hem till juni och mitten på augusti är medeltidsveckan. Knappt 3 månader. Man kan planera så långt i förväg.

Ni som inte förstått medeltidsveckan, det är inte medeltid era idioter. Det är en chans att vara barn på nytt, där alla är vänner. På riktigt. Det låter som en klysha men det är sant. Jag kan inte förklara det så jag lånar Loke's ord.



"Här kan nästan alla skratta åt sig själva,
det är ett jättebarnkalas och maskerad.
Nån är en munk och nån annan är en älva,
till och med den pestsmittade tiggaren är glad.
Här är det natt och nakenbad här kan man sjunga serenad
utan att någon kommer att kalla did pretentiös.
Romantiken får en chans,
här är eldshow här är dans här är självaste djävulen lös.
När du får på dig dina medeltida kläder finns inget varifrån varför eller vem,
vi kanske kommer från Sveriges alla städer men vi har ändå allihopa hittat hem.
Och all framgångshyckleri byts mot glatt gyckleri."

Ja, jag är helt förälskad. Jag behöver likasinnade! Kom igen, en vecka utan livsångest och idiotiska nojjor.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback