paint me paradise

Jo, många shoppar dator 3-4 dagar innan de lämnar landet

2010-08-26 @ 02:40:34

Dag 4.

Här försvinner dagarna som godis i mitt rum. Ida plockade upp mig när hon slutat jobba och bortskämda som vi blivit cruisade vi runt i bil och inhandlade ny laptop, kameraväska samt nödvändig usbkabel till min mobil. Jag passade på att plocka upp biobiljetterna till Karate Kid som jag och Ichigo ska gå och se på bio imorgon. *taggar för fullt*

Sedan pröjsade Ida, gullunge som hon är för snaxx för kvällen och natten. Cola, chips, godispåsar och chocolate i mängder. Vi hade någon form av ät tills du förlorar medvetandet kväll. Det var mysigt, nu ligger Ida och sussar här brevid. Film nr 3 rullar på Idas dator. Salt, någon dansfilm vars namn jag inte minns (den var braa) och nu Legion. I'm liking it.

Nya datorn har pimpats med alla des installationer och nu tänkte jag slänga upp en fin bild på mig och Ida från Gotland. Jag saknar Gotland.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback