paint me paradise

In expectatione mortis

2010-08-11 @ 16:50:01

Igår kväll var höjdpunkten en show vid namn In expectatione mortis, eller - I väntan på döden. Det var en OTROLIGT koreograferad magdans, dans, eld, akrobatik-show.

Publikinsläppet var en del av föreställningen, minst ett tiotal personer var sminkade djävlar som kretsade kring publiken och rörde sig smidigt, sexigt och skrämmande. Under föreställningen fick vi följa ett antal personer som syndat och deras mottagande i helvetet.

Jag missade en fantastisk bild på en flickdjävel som gick ner i split medan två mansdjävlar höll upp henne, hållandes ett brinnande paraply. Däremot bifogar jag bilder på de sensuella djävelsparet som hypnotiserade mig samt min favorit djävel, en yngre variant av Brad Pitt som kom ut på styltor, med en brinnande lie.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: raukan

Hej! Jag har länkat detta blogginlägg till ensemblen, vi är jätteglad att du gillade showen! /Ida Wahlgren, regissör In exspectatione mortis

2010-08-26 @ 12:56:35
URL: http://raukan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback