paint me paradise

Hur går det med mina nyårslöften?

2010-08-18 @ 19:25:12

Efter ännu en dag som slav för samhällets livsstil så travade jag och Jen-chan runt i stan och ordnade med tråkiga ärenden. Svartvit fotorulle till min analoga kamera, nytt tandskydd och ett stopp på Fight Club för att hälsa på träningskompisar och tränare. Där fanns Angelica som överraskade med 2 mangaböcker direkt från Japan av min favoritmangaka.

För att avrunda alltså, jag har inget intressant att säga idag heller. Jag har Gremlins som trillade ner i brevlådan idag och jag kommer som läget ser ut att få titta på den själv. Emo-varning!

I alla fall: Igår kväll hittade jag min lista med nyårslöften för år 2010 så jag tänkte helt enkelt posta den här för att visa vilka framsteg/baksteg jag gör, nu sådär när mer än halva året passerat. Hissa eller dissa, upp till er people.

V=CHECK
O=Inte ännu, men det finns fortfarande tid
X=FAIL

[V] Regelbunden träning - Hammarbybacken varje lördag under sommaren räknas faan
[V] Klara japanska kurs 1 - Högsta betyg
[X] Starta ett syprojekt med Ida - Ida har inte tid och sen lämnar jag lixom landet
[O] Gör klart min barnbok inklusive illustrationer - Hade helt glömt bort det, efterlyser tecknare
[V] Fotogragera regelbundet och genomför fotoidéer - Jag har blivit duktig på det
[V] Uppdatera bloggen - Ny blogg så nu kör vi
[X] Lasra bort en leverfläck - Jag har ingen bortförklaring, jag var lat helt enkelt
[O] Tatuera mig - Vi får se, vi får se
[X] Ät nyttig mat under veckodagarna - HA, vilken optimist jag var när jag skrev det
[O] Starta en scrapbook för foton - Vill fortfarande, det har lixom inte blivit av
[X] Spela in en kortfilm med kompisar - Hade glömt totalt - får bli nästa år
[V] Hitta ett jobb/Börja jobba - YEAH
[V] Ta guld i en tävling - Kryphål, jag vann klubbmästerskapen
[V] Åk utomlands - Tävlade i Norge om vi ska vara petiga men Spanien nästa!
[X] Ta körkort - Ännu en gång, HA
[V] Flytta hemifrån - 9 månader i Spanien räknas. Undrar om jag FÅR bo hemma sen?
[X] Tillbringa mer tid med vovven och kissen - *Ledsen smilie* Att lämna Sverige är inte godkänt
[V] Skärp till dig med tandborstning för Gudars skull! - Det var på tiden *nervöst*
[O] Betala klart systemkamera - 4 månader kvar!
[V] Bli en starkare individ - Det här var väl mest menat efter mitt ex

10/20 det hade varit ett G på ett prov, va?

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback