paint me paradise

Gycklarshowen of all times

2010-08-09 @ 17:55:44

Jag och Ida var och såg den mest fantastiska gycklarshowen som någonsin kommer att existera. Jag kan ärligt intyga att det inte har funnits något roligare på denna jord. Jag var vikt dubbel av skratt under hela föreställningen.

Vem skulle inte skratta åt 3 män i peruker som improviserar någon okänd version av Ronja Rövardotter vs världen? När "Sonja" sa åt "Bark" att spänna repet och gav honom en trådbit som sträckte sig 10 meteter och vrålade "spänn repet" med ett seriöst ansiktsuttryck så trodde jag att jag dött och hamnar i komedins himmelrike.

Jag är inte tillräckligt stabil för att inte kollapsa i en skrattattack så jag vågar inte gå in på detaljer av en män med skäggstubb som ska föda ett barn eller när samma man dyngsur (bokstavligen) av tårar rider på en häst. Jag trodde det var agerande utan objekt.

Tills han stoppade in handen under sin "skjorta" och drog fram en mjukishäst på knappt 10cm.


Jag kan också tillägga att vi tagit en powernapp på knappt 2 timmar, annars är vi fortfarande i full gång (eller vaggandes, beroende på hur pessimistisk du vill låta)sedan väckning 11:00 i söndags morse.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback