paint me paradise

Då var man hemma igen

2010-08-15 @ 23:06:39

Jäklar jag lyckades radera mitt inlägg. Jag har stora problem med datorn och mindre problem med anslutningen, resultatet är skitpannkaka.

För 57 minuter sedan spräckte jag min 36 timmars vaka (färjan gick hem 03:30 natten till idag). En 4 timmars powernap och en dusch senare var jag på väg för att möta upp Jen-can. Vi hade massor av skitsnack att ta igen, hon var i Frankrike en vecka när jag var på Gotland.

Jag är svintrött så jag orkar inte engagera mig riktigt i inlägget, natten var mycket intressant dock. Jag och Ida hade ingenstans att ta vägen 4 timmar innan färjan skulle åka så vi hamnade vid hamnen vid ett stort gäng med medeltidsfolk. Vi lekte pepparkakskull, jag klättrade runt midjan och mellan benen på en kille som påstod sig vara akrobat (raggreplik? Kass i såfall. Men hans flickvän var trevlig) och sedan fick vi med oss en förtappad själ till färjan.



Det var en kille som varit för packad för att komma ihåg att ta med sitt tält, tappat sin plånbok, mobilen var körd och hade sedan gjort en kullbytta och badat handen i en marshall som orsakade nästan tredje gradens brännskador. Han hade fått morfin av läkaren.

Och medan vi satt där ett gäng och existerade så satte sig en mygga fräckt och stack honom på fingertoppen innanför bandaget på den skadade handen.

Lägre en så blir det inte, så naturligtsvis garvade vi från tårna.

Dagens uppenbarelse: Jag önskar mig Loke på min födelsedag.
Kom igen nu brudar, det kan ni väl ordna som välkommen hem en vecka på besök present.

Här kan ni boka honom åt mig.
Ni kanske får fresta med vackra flickor, öl och allt du kan äta.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: JEN-CHAN

fair enough att du vill skydda folket från obehagliga syner men varför fick jag inte se buttplugg bilden ? ? Jag har ändå sett conny i den mest osmickrande situationen ever, nog tål jag ett och annat

2010-08-16 @ 22:10:41

Postat av: hanannana

HAHAHAA jaa det minns jag :D

2010-08-16 @ 22:57:09


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback