paint me paradise

Äntligen har helgen kommit

2010-08-20 @ 22:17:52

Ni kanske har märkt att jag försökt förhala det här med ett "bra" inlägg, fast egentligen hur ska vi definera "bra"? Okej, förhalande igen.

Jag har haft djävulens huvudvärk hela dagen och det har inte släppt, eller jo tillfälligt när jag tittade på Rambo (nyaste), jag taggar inför bion med Hanna imorgon, vi ska se The Expendables, Stallone's nyaste. Och ni vet alla hur jag har en svag punkt för honom. *Leer otäckt*

Förresten tycker jag att Hanna behöver ett bloggsmeknamn, eftersom att hon är värdelös, värdelöööös på japanska och så är hon ju mer än halvflummig så hon får kallas för Ichigo. Det är väl ett av de få ord hon förstår. För att understryka - jordgubbe.

Ehm, och nu kan ni sluta läsa för bättre än så blir det inte. Jag har tappert inlett packningen inför Spanien, och det gick ju... helkasst. Från och med söndag ska jag blogga ordentligt för då blir det nedräkning och ni får följa min sista vecka i Sverige. Det kommer vara sorgligt förvirrande och inte värt att läsa.

Här avrundar jag för kvällen. Jag skärper till mig när jag har en ny dator som orkar öppna photoshop mer än 10 sekunder. (Nästa onsdag!!)

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback