paint me paradise

17 helt random frågor om mig

2010-08-17 @ 22:03:17

Jag har tillbringat de senaste två dagarna med att vara förkyld och jobba i Maddes pappas sushibar som slav så mitt liv har bestått av sovande, spetsande av jätte räkor, halka runt på golv med brickor, disk och riskorn i mängder.

Jag har alltså inget intressant alls att säga, så här bifogar jag 17 helt random frågor som jag hittat på nätet och tagit mig besvär att svara på sidådär strax innan läggdags.

Jo, jag vet att klockan inte är 22 ännu.

1. Hur gammal är du om fem år? Offeciellt, fortfarande 20, och 10 år senare, fortfarande 20.

2
. Vem var den sista du träffade? Min räddare i nöden Jen-chan som hjälpte mig att ta ut med vovvarna när jag höll på att knäckas.

3.
Hur lång är du? 164. Fast om du tänkt erbjuda mig modelljobb så kan vi säga 170.

4.
Vilken var den senaste film du sett? Daybreakers, på färjan hem från Gotland. Killen brevid mig släppte konstanta sexskämt så jag skulle antagligen inte kunna återberätta filmen.

5. När såg du senast din mamma? För mindre än en timme sedan. Olyckligtsvis.

6.
Vilken är din favoritplats? Visby under vecka 32.

7.
Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag vill tro att jag bosatt mig på landsbygden utanför Tokyo i ett gammaldags japanskt hus med en eller två hästar.

8. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, men ändå står det två Sylvester Stallone sound-track skivor i bokhyllan. Det enda värt att behålla från mitt ex.

9. Hur många kuddar har du i sängen? Jag tror att det kan vara 11. Jag försöker uttöka antralet.

10.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Beslutsångest. Leva så länge pengarna ville i Thailand och ändå ha råd med ett hus i Tokyo.


11.
Kan du spela poker? I teorin ja, ändå förlorar jag varje gång. Klädpoker - inte för mig.


12.
Är du en beroendemänniska? Ja. Just nu knarkar jag sömn och Loke's musik.

13.
Vad var det senaste du stoppade i munnen? Resten av paketet med marängswiss.

14.
Vem är den roligaste människan du känner? Vad räknas som känner egentligen? Vi är alla Gud's barn. Gycklargruppen Jauvet, medlemmarna går jämt ut.

15. Välj ett ärr på din kropp? Ovansidan av armen. En kanin attackerade mig. Jag har fortfarande svårt för kaniner.

16.
Flirtar du mycket? Nej, tyvärr. Men om jag stötte på TRiX igen så skulle jag köra hårt.

17. Vad lyssnade jag på senast? Loke's sång "Jag har hört att en av TRiXarna är gay"

God natt!
 

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback